Vinterskor...

Nu har lillbilen fått på sig sina vinterskor...
Lagom nu när snön börjar försvinna...
Men det är skönt att ha dem på nu när det kan vara halt när som...
Jag tackar min älskling för hjälpen!

image1682

Nu ska jag börja fixa lite middag, i dag blir det tacos!
Sen efter middagen följer jag med min älskling till tåget och pussar honom hej då... Tråk... Vill att han ska stanna...
Vi har haft en toppen helg tillsammans!

I morgon bär det av till Stockholm, ska på kurs i några dagar...
Ska bli kul, men lite jobbigt att vi måste åka redan klockan sex för att hinna...

Puss och kram eran Kitty


Kommentarer
Postat av: carro

Kul med sthlm.. Ha de så bra :)

Postat av: Sabine

Gott med tacos :)

2007-11-19 @ 23:34:21
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback