Kvällspromenad och en massa kärlek!

Lite bilder från min sköna kvällspromenad!


image1399


image1400


image1401            image1402

Har haft en trevlig kväll hos mamma med god mat och rabarberpaj! Min mamma är bäst hon!
Sitter nu och softar med "The voice" på radion...
I morgon kväll kommer min älskling hem och då blir det mysmiddag!
Sitter och funderar på vad jag ska laga till honom, vad lagar ni när ni ska göra en romantiskmiddag?
Sedan fortsätts helgen i romantikenstecken... Vi firar nämligen två år i morgon jag och älsklingen!

image1403

Kramar Kitty




Kommentarer
Postat av: Carro

Fina bilder :)

Postat av: Lilla jag

Jag brukar inte laga romantiska middagar särskillt ofta...

2007-10-05 @ 03:14:16
URL: http://irenev.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback