Någon vaken?

Någon mer än Kitty som är vaken?
Känns lite ensamt här, Tindra är hos hundvakten och jag är hemma redan nu fast jag skulle jobba till klockan 06:30 i morgon bitti men mår inte alls bra så jag fick gå hem...
Ska väl sova snart men blir så fel när man är inställd på att jobba hela natten...
Vill prata med någon men alla sover väl så det är nog inte så populärt att ringa en kompis så här dax...

image1491   image1492

Vill att Tindra ska va hemma men inte passar det sig att gå till hundvakten och ringa på dörren så här dags för att hämta hem Tindra... Nej skulle inte tro det, ställer klockan på 06:30 och hämtar henne då...
Det är bara att vänta men gud vad man saknar sin lilla vovve när hon inte är hemma...

image1493

image1494

image1495

image1496

God natt


Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Det är alltid poppis när du ringer mig!

Postat av: carro

Kul! :) Åh, Tindra. Vilken sötnos. Saknar Pumba hela tiden.. Vill ha en hund här hos mig! Ha en bra dag! :)

2007-10-25 @ 07:35:22
URL: http://carroat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback