Hjärta dig

Hello!

Hemma från jobbet nu och har just varit och hämtat Tindra från sin hundvakt, Tindra hade varit så snäll i dag! Tror att de har hållit i gång hela dagen för hon är trött nu, har redan hoppat upp i sängen och lagt sig...
Min dag har varit helt oki började dagen men en promenad och sedan en tur till gymmet innan jobbet så det var skönt!
Nu i kväll blir det bara en film och sängen som gäller, känner mig trött. Ska först bara dricka en kopp te och äta några limpmackor som jag fick med mig från mamma i dag, ska bli gott...

image1304

God natt önskar Kitty och Tindra!

Kommentarer
Postat av: Lejla

visst! Något planerat till helgen??=)
söt vovve hihi godnatt

Postat av: Lilla jag

Glöm inte att äta ordentligt när du tränar, annars blir man förkyld!

2007-09-18 @ 08:26:10
URL: http://irenev.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback