From this moment...

27 Dresses är en romantisk film som gör att man börjar drömma om det perfekta bröllopet...

image2634 image2635 image2636image2637image2638

image2639 image2640

Vackra klänningar, Tindrande diamanter och en stor vit tårta!
Det är mycket som är viktigt för ett perfekt bröllop eller är det värkligen tårtan, ringen och klänningen som gör ett bröllop perfekt?
Ne tror inte det va?
För mig räker det med Rasmus och en ring för att jag ska få det perfekta bröllopet! Spelar ingen roll vart, när eller hur när vi ska gifta oss för jag vet att det kommer bli den underbaraste dagen i mitt liv...

image2641

Den här stunden
är du och jag
och vår kärlek
här just i dag
Jag vill älska
jag vill älska dig
i all evighet

Här bredvid dig
lovar jag dig
evig trohet
inget kan skilja oss
Vi ska dela
glädje och sorg
i all evighet

Du är den som får mig att bli hel
och himlens alla stjärnor
lyser upp vår väg
Vår kärlek den har vuxit mer och mer
Så ta min hand - vi har varann

Den här stunden
är bara vår
Den här stunden
i kärlekens spår
Jag vill va' med dig
hela mitt liv
i all evighet

Du är den som får mig att bli hel
Och himlens alla stjärnor
lyser upp vår väg
Vår kärlek den har vuxit mer och mer
Så ta min hand - vi har varandra

Vi är här nu
här du och jag
våra löften
vi säger idag
Hör dom orden
jag vill älska dig
i all evighet

Hör dom orden
jag vill älska dig
i all evighet

//Kitty

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja, den filmen var mysig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback