Olika världar

Trodde jag hade klarat mig från alla förkylningar som går men inte det för i lördagsmorse vaknade jag upp och fick kanppt fram ett ljud...
Nästan tre dagar utan röst har jag nu fått tillbaka den lite grann men hostan och snörvlet är dessto värre...

image2632

Sitter här och äter glass för att lena halsen.

Älsklingen åkte i går efter att ha varit hemma i tio hela dagar, de dagarna var helt underbara!
 saknar honom nu men snart är det helg och vi får ses i gen!

Mycket hände förra veckan, jag fyllde år, vi var på minsemester, var i Norrköping och shoppade, hade flera födelsedagsfikan och en fest!
Allt var superroligt och trevligt!

Har även haft mycket funderingar senaste tiden, funderingar på allt möjligt...

Vi lever i olika världar
Men ordet svek gör mig inte vek
Hoppas att du kommer till baka till våran planet innan allt är försent....

Börja se värkligheten
och släpp fram hemligheten...

Jag finns här, glöm inte bort mig
//Kitty






Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vad fint du skriver, tack för i lördags. kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback