I brevlådan

När jag hämtade posten så hittade jag ett julkort i våran brevlåda. Det var från Jack och Thiffany, tack snälla ni!
Kortet var supergulligt!
Kul att hitta nått mer än bara reklam och räkningar i brevlådan.




I dag var första dagen på länge som solen tittade fram så jag passade på att gå på en skön promenad medans det fortfarande var ljust.. Sova kan jag göra när det blir mörkt som det nu snart blir för jag behöver nog några mer timmars sömn om jag ska orka jobba hela natten.
Natten som va gick jätte lätt, tiden gick fort och jag var inte ens trött förren klockan började bli ca 05 och då var det ju inte långt kvar tills vi fick gå hem.


Nu ska jag sova och när jag vaknar ska jag nog prova på Julkaffet som jag har köpt på Confetti.




Vad gör du i dag?

//Kitty

Kommentarer
Postat av: Karin

julkaffe, hum, undrar om jag skulle känna någon skillnad:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback