Julafton har börjat

Vi tjuvstartade lite i kväll med julmiddag och presentöppning hemma hos Rasmus mamma i Jönåker.
Fina presenter fick vi, en pannkaksstekpanna i gjutjärn från Skäppshult , OTH box säsong 4 och halsbandshängare i form av en kvinnokropp av Linan och Jack. Av Rasmus föräldrar fick vi pengar och en gjutgärnsgryta. Allt jättefint, tack alla!

Nu ska det stekas goda pannkakor och göras grytor!

I dag har vi fått tre olika stekpannor/grytor. Rasmus fick en från jobbet också, det var en stor vanlig stekanna.

Jag tycker att jag och Rsmus ska dela ut våra julklappr redan i kväll eftersom det faktiskt är julafton nu, men det håller han inte med om. Så jag får vänta tills i morgon bitti. Då ska vi ha mysfrukost och julklappsöppning bara vi två+Tindra då.
Nu ska jag sova så det snart blir morgon.

God jul!

//Kitty


Kommentarer
Postat av: Johanna

GOOOOD JUL :)

Postat av: Karin

GOD JUL på dig!:)

2008-12-24 @ 09:19:36
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback