Det måste inte vara hjärtan...

image2261 BH 149, trosa 99 kr två pack

image2262  149 kr

image2263 199 kr två pack

Dessa mysiga underkläder och nattplagg hittas på Halens...

Kanske kan passa som en alla hjärtansdag present till någon man tycker om, det måste inte vara hjärtan...
Även om hjärtan också är fint!

Kommer med mera alla hjärtnasdag present tips, jag lovar!
Själv så har jag köpt en present till min älskling också ska jag göra en själv också...
Kan inte säga vad det är eftersom jag vet att han läser min blogg...

I dag har jag träffat tjejerna, vi åt lunch och pratade! Mys!
Lilla Astrid var med, hon är ju sååå go!
var också en sväng i mammas butik och hjälpte henne lite...
Nu är det snart dax att gå till jobbet och jobba tills klockan halv sju i morgon bitti...

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Sofia

Högbrunn, hm..? Jag har inte riktigt koll på det här med alla områden än.. Vet typ var Fågelbo, öster och stenkulla är. Och centrum/väster då..

Jodå, gårdagen var bra! Din då?

Postat av: Carro

Är avundjuk på er lunch ni hade igår...jag ville oxå va me :(

2008-02-07 @ 10:08:24
URL: http://carrostankar.blogg.se
Postat av: Malin

Åhhh gillar bhn o trosorna...fräcka! Kram

2008-02-07 @ 12:16:14
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback