Magen...

image2365

Rebeckas bebismage växer och blir större...
Undra om det blir en till liten tjej till vårat tjejgäng eller om det kanske blir en liten kille den här gången.
Längtar till sommaren då vi får träffa den lilla bebisen som gömmer sig i magen...
Astrid blir snart ett år och storasyster.


Tjejerna var här i går på tacoskväll, det var mysigt att ses alla!
Senste tiden har vi inte träffats så mycket alla tillsammans så det var bra att vi hittade en kväll där alla kunde..

Nu ska jag och Tindra åka och hämta mammas hund Tiger, han ska sova här hos oss i natt!

image2367

image2368

image2370

image2371

Kram Kitty

Kommentarer
Postat av: Sessan

Det är jättebra med mig! Själv då? Jag har så många projekt att göra, får följa bloggen! På lördag ska jag till slottet! Tihi

Postat av: Mika

jag gissar på en pojke som gömmer sig där inne =)

underbart söt vovve =)

2008-02-21 @ 20:40:40
URL: http://www.mika83.blogg.se
Postat av: SoffiZ

När kommer bebisen??

2008-02-21 @ 23:19:31
URL: http://soffiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback