Chokladsmältare...

Hej! har just kommit hem efter en helkväll med tjejerna! Det va synd att syss inte kunde va med, men hon har fullt upp med sin flytt... Hoppas att det har gått bra för henne i dag!
Vi har haft jättemysigt hela kvällen, med god mat, ost och kex, vin och mera julklappsutdelning....
Av Rebecka fick jag en chokladsmältare, och Tindra fick coola påsar... Tack!

image1986


image1987

Och av Raquel fick vi alla kaffe, te och choklad... Gott! Tack så mycket!

image1989

image1988



image1991

Nu ska Tindra och jag sova, är såååååååå trött!!!
Hoppas att jag kan sova i natt, behöver värkligen det...

God natt...




Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Go natt!

Postat av: carro

Tack! :)
Åå kul med massa fin julklappar :)
Ha en bra söndag. kram

2008-01-06 @ 14:01:36
URL: http://carroat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback