Den coola frukten passionsfrukt!

He hej i blåsten!
Är typ storm ute...
I dag har jag och Tindra varit och hjälpt mamma i affären hela dagen och efter det blev det en sväng till Willys!
Och nu ska jag gå och göra fruktsallad, ska skiva ner banan, kiwi, passionsfrukt och vindruvor! Mums!

I kväll blir det en lungn kväll, både skönt och tråkigt!
Känns som man vill göra nått kul när man är ledig en lördag som jag så sällan är men så klart är alla borta eller jobbar... Typiskt!
Skulle kunna gå på fest med Carro men då blir lilla Tindra ensam... Så det blir ingen fest för mig i dag, så är det när man har hund...

Kram kram

image2087    image2088

Kommentarer
Postat av: carro

Låter som en mysig helg :)
Kram på dej!

Postat av: carro

köpte kalendern på pondus! Det var den sista som fanns :)

2008-01-19 @ 22:31:17
URL: http://carroat.blogg.se
Postat av: Lilla jag

Å fruktis, mumma!

2008-01-20 @ 01:49:23
URL: http://irenev.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback