Jävla stege!

Köpte i dag min efterlängtade stege som nu står i sovrummet som klädhängare. (Bild kommer).
Stegen kommer från Åhléns och tipset om vart jag skulle hitta den fick jag av bloggaren
tjohalia , Tack!
Blev riktigt bra efter mycket krångel...
När jag fått i hop alla bitar på rätt plats (trodde jag) och den är klart så visade det sig att jag satt den upp och ner.. Faaan!
Bara att börja om, skruva ur alla skruvar för att sedan skruva i dem i gen...
Men var inte så enkelt heller för skruvarna gick inte att få ur, men till slut löste det sig med lite hjälp av Rasmus!
Tack älskling!

//Kitty

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad bra att det löste sig tillsist, den var lite klurig att sätta ihop. Ser fram emot bilder sen, kram Sandra

Postat av: Rebecka

Det skulle va roligt att se hur det blev med stegen =)

Kramis Rebecka

2008-07-14 @ 19:43:03
URL: http://roomdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback