Step up

 Kollade på den här filmen nu i kväll, riktigt bra!

Det är när man ser sånna här filmer man börjar tänka efter varför man inte dansar mer och framför allt varför man inte började dansa som liten. Tänk va kul det skulle vara att vara grym på att dansa!

Som sagt kollade ju på film i kväll, klollade med Mia, Sandra och Rasmus. Innan filmen hade vi taco kväll, gott!

På dagen var jag en sväng i Okle och hälsde på. Kul att träffa alla baranen som har blivit så stora.
Synd att det inte var lite bättre väder, hade gärna tagit ett dopp i deras nya pool. Barnen badade fast än att det regnade men jag vill gärna ha lite sol om jag ska bada.

Helgen blir rätt lugn eftersom jag jobbar natt fredag, lördag och söndag. Sen ledig!

image668 Måste bara säga att jag är så glad att ha min älskling hemma!


image449

//Kitty


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för en lugn kväll =)

Mycket gott med tacos!!

tack tack

Postat av: Carro

Mysig kväll. Ska nog se den där filmen :)

2008-07-19 @ 20:43:29
URL: http://carrostankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback