Bad, fotboll och en sväng till hamnen

I går var vi ute nästan hela dagen. Vi åkte till Jönåker och där träffade vi upp Linan, jack och Matte. Först åkte vi och badade (eller jag badade, de andra tyckte det var för kallt...) och sen kollade vi  på fotboll.

Efter vi varit i Jönåker åkte vi alla till hamnen och åt middag på hamnmagasinet.

Just det, hann även med en sväng på stan på förmiddagen, köpte lite kläder. Byxor, klänning och två tröjor... Också köpte jag även en present.

Nu är klockan 05.00 och jag ska snart till jobbet, blev inte många timmars sömn i den här värmen..

I dag åker älsklingen igen men för sista gången... Kommer hem nästa onsdag, ååå vad jag längtar!

//Kitty

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

skönt att få bada, vill jag med göra men jag brände mig så mkt i italien så jag håller mig hellre inne just nu=)

Hoppas du får en bra vecka!

kramar

Postat av: Lilla jag

Vem har du köpt present till?

2008-06-09 @ 11:18:18
URL: http://irenev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback