Min älskling

I dag kom min älskling hem och stannar tills på måndag.
Är inte många dagar kvar nu tills han är hemma på riktigt, längtar!

I kväll har vi varit hos Rebecka och grillat. Mia, Irene och Carro var också där.
Vi grillade jättegod biff och till det blev det potatissallad och pastasallad och gott bröd.
Till kaffet bjöd Rebecka på hemmagjort äppelpaj, älskar hennes äppelpaj!
Innan vi åkte hem blev det en promenad med Tindra i Svalsta.

Är ledig hela helgen, sååå nice när det är fint väder och min älskling är hemma!
Börjar jobba på måndag igen och sju dagar framåt sedan börjar min semester!



Kram kitty



Kommentarer
Postat av: Carro

Ja det var verkligen supermysigt igår. Förstår att det e skönt att ha Rasmus hemma.....men nu är det bara en o en halv vecka kvar ju:) Och innan dess ska vi ju till Berlin...wwweeiiiii :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback