Min nya väska

Var förbi på Coop en sväng nu i kväll, hittade den här snygga väskan.
Kommer passar utmärkt till våran Berlin resa nästa måndag.
Den är helt lagom stor för att ha med sig när man ska vara borta några dagar bara.
Priset låg på endast 199 kr med coop kort.




Efter jag varit på affären åkte jag till Mia,
där satt hon och irene på balkongen och softade med varsin kopp kaffe.
Blev mäst en sitta och prata kväll, mysigt!
När Irene gick hem för att sova (Stackars henne som ska jobbba lång förmiddag i morgon) så tog jag och Mia oss en promenad med Tindra bort till våra gammla lägenheter och hämtade våra cyklar.
Cyklarna har varit kvar sedan vi flyttade...
Men kan ju vara rätt bra att ha sin cykel hemma, fast nu blev min kvar hos Mia... Oops..

Kram Kitty



Kommentarer
Postat av: Carro

Fiiiin väska :)

Postat av: missgranby

hihi jag såg den oxå, men fick inte köpa den för min kille eftersom jag redan har fyra fina resväskor :)

2008-06-07 @ 11:23:42
URL: http://missgranby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback