En dag i hamnen


I dag har jag varit nere i hamnen hela dagen.
Var där med Rebecka, Astrid, Jennifer, Carro och Tindra.
Jätte skönt att sitta i solen hela dagen, vi fikade och satt och pratade.
Först var vi på Aktersnurran och sedan gick vi vidare till Hamnmagasinte för att äta lite cesarsallad..
Där slutade dock min dag i hamnen för jag fick jätte ont i magen och var tvungen att gå hem... Tråkig...

I kväll är det tänkt att jag ska till Mia men mår inte bättre än så jag får avvakta lite...

Här kommer lite bilder från gårdagen vid Tullgarnsslott.
























//Kitty



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hoppas du mår bättre, jag är helt färdig jag med efter att ha varit ute hela dagen. Ta det lugnt nu så du blir bättre och tack för idag! Kramar

2008-06-06 @ 19:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback