Bloggande efter en lång dag

Hej!

Sitter ner i soffan vid datan för fösta gången för i dag. Började dagen med att stiga upp klockan 05.00 för att åka till jobbet och jobba till klockan halv tre. Dagen gick bra och efter jobbet blev det en liten vilo paus innan jag gick till butiken och hjälpte mamma med att plocka upp tomtar och andra julsaker. När vi tröttnat på tomtar så åkte vi hem till mamma och åt lite mat. Blev fisksoppa och hårtbröd till, mums!
Sen kollade vi såklart på "Ensam mamma söker man på tv3. (mitt och mammas favvo program som vi alltid följer)

Nu är jag riktigt trött och ska snart sova, god natt!


Det här linnet från ellos skulle jag gärna ha på mig på julafton. (Fast i röd)
Pris 199 kr
Fick hem ett rabatterbjudande från ellos. 50% på en valfri vara. Vilket betyder att jag skulle kunna köpa linnet för 99,50.
Men känner att jag kanske kommer vilja ha klänning på julafton så jag ska fundera lite på saken.

På Nyåsafton ska jag i alla fall ha kläning, är sugen på en svart tror jag. Ångrar fortfarande att jag aldrig testade en superfin "nyårsklänning" som jag såg i Milano. Tror att den kunde varit den perfekta klänningen

Till julafton kanske

Nått åt det här hållet till nyår.

klänning 349 kr H&M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback