I dag

Sov till klocakn ett, skönt eftersom att jag jobbar natt i dag. Dagen har varit bra, började med lite frukost och sen kom Rasmus alla grabbar förbi och snackade lite.
Sen blev det en skön långpromenad och hämtade hem Tindra! Hon hade varit sååå snäll och sovit gott. Tack för hjälpen sa jag så klart när jag hämtade henne. Fick till svar: Jag blir bra glad av att få ha henne här och att du kommer förbi. Ni gör mig glad. Kom snart i gen!
Det gör mig glad!

I dag har vi också börjat att plocka upp julvaror i butiken. Öppnar den ena kartongen efter den andra med fina, glittriga härliga julsaker. Tomtar, änglar, ljus, ljushållare, stjärnor och mycket mer... Kom in och titta!
Confetti heter butiken.

/Kitty

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Klart jag kommer in o tittar ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback