Bio

Nu har de börjat att visa filmen Patrik 1,5 här på stans biograf. Tror att det är en jätterolig film som jag gärna skulle gå och se nu på någon av mina lediga dagar.

Någon som redan har sett den?



Har inte bloggat på hela dagen, var en dålig dag med lite sömn och mycket gnäll..
Hmm i morgon är det en bättre dag eller ja jag är ju redan inne på en ny mycket bättre dag!

Ska hem om ca 4 timmar, sova och sedan upp och gå på Floating.
På kvällen blir det god middag med sambon och Idol!

//Kitty

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Jag ska gå och se den ikväll!

kramar

Postat av: SoffiZ

Jag vill se den, får se om ja o Roffa får barnvakt någon kväll=)

2008-10-10 @ 11:57:59
URL: http://soffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback