Invigning

I kväll var vi inbjudna till Sunlight, hade invigning av dras nya spa.  Måste bara säga att det är så schysst där. Det har de gjort riktigt bra!
Kvällen var jättetrevlig!
Började med en fördrink gjord av färska bär och frukter.
Sedan var det föreläsning med Blossom, hon är sååå bra och välldigt inspirerande!
Så glad och härligt kvinna!



Efter Blossom var det mingel med champagne och invigning av spaavdelningen.
Kvällen avslutades med en god middag och gott rött vin.
Måste bara tilllägga att vi såg snyggingarna Gustaf & Alex Skarsgård  som bodde på Sunlight hotel, de var och åt samtidigt som oss.
Är tydligen i stan för inspelning av filmen "Puss"


Får inte glömma kameran hemma fler gånger nu! Tog några bilder med mobilen men går inte att ta bra kort där det är lite mörkt. Vilket det va i matsalen, så blev inga bilder på grabbarna Skarsgård...
Hade gärna haft en bild på dem och mig!
Blev heller inga bilder på Blossom.

Supergod mat & riktigt gott vin
Lika god dessert & kaffe
Mysigt spa
Present påsen som vi fick med oss hem, innehöll lite krämer, ett läppstift mm



Jag i nya läppstiftet i från i.d i färgen pecan,snyggt va!

//Kitty

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Å vilken lyxkväll men goodiebag o allt! Inte visste jag att det spelades in film här i stan.

Postat av: SoffiZ

Aaaah Gustaf Skarsgård=) Yaaamie!!

2008-10-18 @ 13:15:47
URL: http://soffiz.blogg.se/
Postat av: Linan

Halloj!! Du vet väl att de spelar in filmen Puu på mammas jobb, statoil här i stan =D

2008-10-19 @ 22:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback