Hej

Har inte skrivit på ett tag nu. Dagarna har rullt på och jag har mäst jobbat hela tiden.
Har kännt mig lite trött och hängig också, hoppas värkligen inte på att en förkylning är på väg..

I går innan jobbet träffade jag mamma på stan också gick vi och åt en god sallad. I morgon är det söndag och då brukar vi kolla på tv programmet Ensam mamma söker. Men i morgon kan vi inte se det tillsammans för jag jobbar kväll, synd. Är en bra tradition vi har, fixar något gott att äta och kollar på programmet.

I dag på jobbet hade vi lite lördagsmys med pizza. kan behövas i bland när man jobbar så många helger som vi gör.
Nu är planen att lägga mig på soffan med filtar och en kopp te och titta på Gossip Girl.



Kramar Kitty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback