När jag

har tråkigt eller inte kan sova så städar och pysslar jag..

I kväll/natt blev det köket&tvättstugan som fick bli rena och ompysslade. Dammade, diskade och flyttade runt på olika inredningssaker mm...
Älsklingen sover sedan flera timmar tillbaka, stackarn som gick och la sig med huvudvärk.
Själv så hade jag planer på att lägga mig tidigt eftersom det är bäst om jag går upp någolunda skapligt i m eftersom att jag ska jobba förmiddag på onsdag.
På onsdag kommer Sandra hem, kul! saknar henne när hon inte är här.


Sött som socker, sockerburkar från inreda.com

//Kitty

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Du gör iaf vettiga saker när du har tråkigt! Jag bara slappar och slöar :)

Postat av: Agnieszka

Jättefina burkar! Hoppas allt är bra med er!

Kramar

2008-09-09 @ 10:18:23
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Agnieszka

På lördag har vi 2årskalas för Nova, om ni vill så är ni välkomna!

Det är från klockan 15 och framåt!

Kramar

2008-09-09 @ 10:19:14
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback