W595

Går i köpa ny mobil tankar. Är sugen på Sony Ericsson W595 i rosa.

Någon som har den? Undrar om den är bra?
                                                                                                                                     Den jag har nu är kass, stänger av sig själv.
                                                                                                                                     Så jag behöver en ny.


Dagen på jobbet har varit bra och tiden gick rätt snabbt. När jag kom hem var jag riktigt duktig, satte i gång att dammsuga & skura golven klockan 23 nu på kvällen. Nu är det klart sädat & vi har hunnit äta lite goda mackor & ägg. Nästa blir sängen, riktigt trött nu.

Ses i morgon /Kramar Kitty


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag har ju den fast blå. Jag e skitnöjd :)

Postat av: simone

ja behöver med en ny mobil igentligen=( MIn är hel paj=(

2009-04-23 @ 08:43:29
URL: http://simonesnya.blogg.se/
Postat av: Thiff

Hej! Tack, jag blev faktiskt ganska nöjd! Jag gillar inte min telefon heller, jag hör inte vad den andra säger när man pratar, och sen ringer den inte om man har ställt ett larms. Suck, skit mobil!

2009-04-23 @ 09:29:33
URL: http://thiffy.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag ska säga en sak til dig: Den är riktigt dålig. jag köpte den och efter tre dagar hade en spik ramlat ut och ibland stängs mobilen bara och sand kommer in i sliden så den hackade hela tiden;( Nu har jag Nokia 5800 express musik touch som jag älskar;)

2009-04-30 @ 18:27:57
URL: http://hemlighetenhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback