Poolparty

Poolpartyt i går var roligt. Vi grillade massa gott, blandannat laxspett. Jimmy var en riktigt btra grillmästare:)
Det som var lite synd var att vädret inte var det bästa för poolparty men men några badade i alla fall (jag var inte en av dem).
Provade Absolut Mango som jag köpte hem när vi var i finland för flera månader sedan. Den var den riktigt god, kan rekomenderas.











I dag har det varit en soft/slapp/häng dag. Blev tacomiddag här hos oss, bäztiz var här. Bakade även en paj som bvar mycket god. Hallon/blåbärspaj:) Me like!

Shopping står på listan för morgondagens planer. Åker till Norrköping med mamma.
Sandra kommer hem från sin semester i morgon med så jag hoppas på att kunna träffa henne en stund på kvällen, har ju saknat henne...


//Kitty

Kommentarer
Postat av: Anonym

oh thanks:) gud vad nice med poolparty:)

ha en fin söndag!!

Postat av: Lilla jag

Pax för att jag vill ha mango drink :)

Ses snart

2009-08-02 @ 18:20:43
URL: http://irenev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback