Dags att vakna

God morgon. Vaknade tio minuter innan klockan skulle ringa. Uppe rätt tidigt, eller ja tidigare än jag brukar gå upp på en ledig dag. Håller på att förbereda mig för en dag i butiken , ska hjälpa mamma i dag. Kommer bli måååååånga paket att slå in, kul:)
Har ju börjat julklappsinslagningen här hemma också. Tror nästan alla julklappar är inköpta nu.

Mycket snö har vi fått på ett par dagar nu, men i dag har det i alla fall slutat att snöa. Skönt! I går blåste det & snöade sammtidigt och den kombinationen gillar jag inte. När snön ligger fint på marken och solen lyser då kan jag gilla snön, inte annars...

I går var jag i väg med Skrutt till vetten i gen. Stackars liten som har varit där så många gånger i år. Nu var det ögonen och öronen som krånglade:(
Nu hoppas jag att det ska bli bättre så hon inte behöver åka dit mera.
Inte kul att se sin lilla skrutt ha ont. Men hon är så duktig när hon är där.


Nu till nått annat, badkar. Vilket skulle du vilja ha, själv så gillar jag de alla:)

 

 

Det här badkaret har tv, och inte en utan två! Woho!

 

En bok kanske?

 

Bada i en sko? Ja tack:)

 

 

Kramar Kitty



Kommentarer
Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Cooola badkar... särslillt skon! Hoppas ni får en finfin helg!



kram kram

Postat av: Karin

fick filmsällskap:)

2009-12-18 @ 22:13:02
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Girly

Skulle vilja ha det zebrarandiga coolt tycker jag. Men alla var ju lite roliga.



Trevlig Kväll...

2009-12-18 @ 22:23:37
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: Lilla Jag

Coola badkar!

2009-12-19 @ 11:31:08
URL: http://irenev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback