Lyckat lussebullsbak

Har bakat lussebullar halva kvällen, började lite dåligt då jag var tvungen att gå & handla jäst mitt uppe i allt bak men vad gör det när bullarna blev supergoda:) Tjejerna kom över hit på lite kaffe & bullar, mys. Söndagsmys!

Bakade riktigt mycket då jag hade lovat mamma att baka till henne med. Hon jobbar ju så mycket så hon hinner inte med nått lussebullsbak i år. Men då hjälper snälla jag till;)

I morgon ska jag vara klockan nio på jobbet på kurs, på min lediga dag. Lite tidigt men hoppas det blit intressant.


Kram Kram Kitty

Kommentarer
Postat av: Eveline

gott med lussebullar! :) lite nyfiken på vad din saffran kostade? har hört att de ska va sjukt dyrt :s

Postat av: Carro

Det va riktigt goa lussebullar :-) Hoppas kursen e intressant.

2009-12-07 @ 11:38:46
URL: http://carrostankar.blogg.se/
Postat av: Alina

snygg header! :) allt bra med dig idag?

2009-12-07 @ 11:41:09
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback