Mellan jul & nyår

Har inte jag haft tid att blogga nått. Dagarna har varit fullbokade & varit riktigt roliga. Julafton firade vi i Arboga med Rasmus släkt & alla 8 hundar som var med där:) Juldagen & annandagen blev det mer firande & fler julklappar att öppna med min familj.
Fick massa julklappar av alla, en hundtrimmer, pengar, body lotion, myssockor, en vas, presentkort på hår+smink, ett linne (Märket Avanna) & lite annat. Tack tack!
Sen i mellan all ledighet jobbade jag två nätter.
På måndags morgonen fick jag min julklapp av älsklingen. Han hade byggt om i min garderob & vad bra det blev. Massa hyllor till kläder & skor & fina lampor som ska sättas upp.
På kvällen firade jag jul med tjejerna, då blev det tacos & julklappsleken. I år fick jag två paket (Förra julen inget när vi spelade julklappsleken) Fick ett presentkort på Systemet & en tårtspade i form av en högklackad sko. Vad glad jag blev!
I tisdags tog jag, Sandra & Bäztiz bilen & åkte till Norrköping för att shoppa lite. (Garderoben behövdes jul fyllas på nu när jag har så många hyllor att som faktiskt är tomma). Rätt bra shopping, förutom att jag inte hittade DEN klänningen jag letade efter...
Ja & i dag är det onsdag, ligger hemma i soffan & är tok förkyld+feber. Finns viss risk för att jag får fira nyår här i soffan med Tindra & kolla på tv i stället för att gå på fest...

Ja det var mina dagar mellan jul & nyår. Puss & kram Kitty

Kommentarer
Postat av: Carro

Ni verkar ha haft en trevlig jul! Och garderoben är jag avundsjuk på ;)

Krya på dig, och gott nytt år!

Postat av: simone

Så duktig rasmus är=) Kul när någon kan fixa lite hemma med sånt=). Du får krya på dig gumman och försöka har det så gott det går=) kram

2009-12-31 @ 13:21:24
URL: http://simonesnya.blogg.se/
Postat av: Lilla jag

Gott nytt år!!! Lööööööv U

2009-12-31 @ 19:16:26
URL: http://irenev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback