Min väska

I dag har jag varit på stan med Bäztiz och Mia. Vi fikade och kollade lite i affärer, det var länge sedan kan jag lova. Märkte att Bianco hade stängt, hade tydligen varit stängt länge sa Irene.. Oj då jag har visst inte lika stor kolla på affärerna här i stan längre. Bäztiz är nya Kitty nu när det gäller att ha koll på affärer..

Hittade i alla fall min efterlängtade väska, bilder kommer.

Efter stan blev det direkt hem och byta om sen till träningen. Spinning i dag med, kul men oj så jobbigt!


Nu ska jag laga mat och sen ha en lugn kväll i soffan med lite olika serier, bland annat OTH

//Kitty

Kommentarer
Postat av: simone

kanske kan ses imorgon? ska bara städa lite. kram

Postat av: fanny

hehe ne men håller på att försöker sluta röka så avreagera mig lite bara. =)

2009-01-13 @ 21:50:44
URL: http://float.blogg.se/
Postat av: Anonym

Inget våffelgärn? Men du vet jag vad ni önskar er i födelsedagspresent =)

2009-01-13 @ 22:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback