Färskpotatis

I kväll ska vi äta årtets första färskpotatis, sill, lax och gräddfil (Kött till Raxx) Jordgubbar till efterrätt. Blev sugen på att baka en tårta då jag såg på blogg.se förstasidan ett recept på en riktig sommartårta. Men en tårta kan man ju inte bara baka så där utan att man ska bjuda hem folk, eller kan och kan det kan man ju men ni fattar... 


 
Är trött och seg fast jag inte gjort så mycket mer än att fikat med Sandra, Carro och Tessan. Också har jag handlat mat. Är ju så vissa dagar. Hoppas på att bli lite piggare, snart kommer ju Bäztiz hit:)
Min seghet kan ju också bero på att jag inte sov så mycket och inte så bra i natt. Rensade garderoben sent, jätte sent i går kväll då jag inte var trött. Sen kollade jag på serier till välldigt sent i natt..
Tre stora kassar med tröjor åkte till välgörenhet i dag. Och jag har mer plats i min garderob:)
Fyllde genast på den med en svart kjol och en rosa tröja från Gina.




Kramar Kitty

Kommentarer
Postat av: Karin O

åå älskar potatis.. det är sommar haha trots att det är så kallt!

Postat av: Denna Sanna Kvinna

Färskpotatis är ju så gott :D

2009-06-04 @ 20:01:20
URL: http://sofieb.blogg.se/
Postat av: Thiff

Vi kommer gärna och äter tårta, Hihi! Jag skulle också behöva rensa mina garderober... Suck

2009-06-04 @ 23:53:34
URL: http://thiffy.blogg.se/
Postat av: Lilla jag

Shoppoman!

2009-06-04 @ 23:57:02
URL: http://irenev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback