Ledig i en vecka

Gick av mitt pass i morse och nu ska jag vara ledig i en vecka:) Riktigt nice, men synd att det ska bli regn typ varje dag...
I kväll blev det tacos här hemma med Sandra och Bäztiz:) Sen hade jag lite modevisning för dem med de nya kläderna som kom på posten i dag.

Till helgen ska vi på kryssning, jag och tjejerna:) Ser fram emot det., kommer bli riktigt roligt. Vi hoppas på att solen ska komma tillbaka till helgen.
På kryssningen ska det solas (om det är sol vill säga), det ska ätas god mat & drickas sommriga drinkar:)

Nu ska jag slänga mig i soffan en stund, sjukt trött...

Kramar Kitty


Kommentarer
Postat av: EmmaEriica

Kolla in Lady Gagas nyaste musikvideo Paparazzi i min blogg! Fyra svenskar är med i den videon, Rock, Kelii och Izzy från Snake of Eden och Alexander Skarsgård! Lady Gaga snackar även svenska och ah! Mycket mer. Kolla in i min blogg och kommentera vad du tycker om den!





Kram Emma E.

Postat av: simone

så kul med kryssning=). Och ledig en vecka fan va du ha det skönt. Njut tjejen=)

2009-06-02 @ 10:04:20
URL: http://simonessnya.blogg.se/
Postat av: Carro

Oj, ledig en hel vecka?! Åh så skönt! Passa på att njuta!

2009-06-02 @ 14:00:09
URL: http://camaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback