Skärgårdsdoktorn blir till film

Läste att serien "Skärgårdsdoktorn" blir till film.
Både Ebba Hultqvist & Samuel Fröler är tillbaka i filmen.
Den kommer troligen att ha biopremiär juldagen 2010, länge till dit men då ska jag gå och se den.
Gilllar serien jättemycket, har boxen hemma & den har jag kollat på rätt många gånger.

Gillar du den serien?



Nu är det dags att fösöka sova några timmar till så jag
orkar jobba en natt till.

I kväll kommer bäztiz hit & vi ska laga hamburgare:) Gott!
Hemmalagade hamburgare är sååå mycket godare än
köpta. Gott kött, goda bröd, fräscha salladsblad, massa
tomater & gurkskivor på &såklart ost.

Kramar Kitty

Kommentarer
Postat av: simone

ja de klart vi gör. ledig idag med? kram

Postat av: floos

Spännade och se om de lyckades med filmen lika bra som serie har varit =)

2009-05-07 @ 20:30:43
URL: http://floosan.blogg.se/
Postat av: Anonym

åå jag älskade den serien! =) vad kul att den kommer i film! Weeeee!

2009-05-07 @ 20:57:25
Postat av: V & V i London

Tyckte jättemycket om serien när det begav sig. Ska bli spännande att se filmen! :)

2009-05-08 @ 02:03:21
URL: http://londonlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback