Skinande Rent

Finns ett tv program som heter "Rent Hus" rätt äckligt måste jag säga. Två kärringar som kommer hem till någon äcklig bostad för att hjälpa folk som inte kan städa själva... Men i alla fall det jag ville komma fram till är att de där två kärringarna har väldigt bra städ tips! Kolla in dem på tv4.se och "Rent Hus".
Jag har fått flera bra tips därifån.

Plockade ur kylen i dag och rengjorde den. Blir skinade rent med ättiksyra och vatten. Avsluta med att lägga in en halv citron på ett fat så kommer det dofta underbart gott!




//Kitty





Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Knasboll! Städar kylskåpet klockan 11 på kvällen :)

Postat av: Angelica

bra städtips men förövrigt det mest pisammanste och äckligaste progeammet ever vem vill ens vara med dätr?

2009-05-18 @ 12:59:42
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: Natha

bevaka varandra? :)

2009-05-18 @ 13:35:26
URL: http://nathalielantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback