Norge

I morgonbitt, tidigt tidigt drar jag & tjejerna i väg på en resa till Norge. Ska bli riktigt roligt att komma i väg med tjejerna. På söndag fyller Sandra år så då blir det till att fira henne.
Känner redan nu att jag kommer sakna mina älsklingar, Rasmus & Tindra jättemycket. Tindra har ju varit i Jönåker sedan i onsdags så det blir lång tid utan henne...
Sakna är bra i bland, blir extra mysigt att ses sen:)

Borde snart stänga av tvn & sova några timmar inna det är dags att gå upp.

I dag har jag haft en soft dag. Sov jättelänge, sen var jag i väg & styrketränade.
På kvällen lagade jag & älsklingen mat tillsammans, tacos blev det. Myste i soffan med tacos & en film. Sen var det dags för älsklingen att åka & jobba & jag satte i gång att packa väskan. Den väger bara 5.5 kg, såååå lite, kan jag ha glömt nått??


Önskar er en Trevlig helg!

Kramar Kitty

Kommentarer
Postat av: Veronika

Tack detsamma! :)

Postat av: simone

Jätte Jätte fin i håret gumman=)=)

2009-11-07 @ 17:25:56
URL: http://simonesnya.blogg.se/
Postat av: Thiff

Ha det så kul!!! =D

2009-11-08 @ 10:31:56
URL: http://thiffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback