En kväll på fika & Barcelona prat

Haft en mysig kväll på favorit stället Fika:) God middag med Bäztiz & Carro. Syss kom förbi på en kaffe också, nice var det.
Nu är det datasoft en stund sen Idol (spelar in;))
Funderar på att nätshoppa lite snygga höstkläder, sitter & kollar in Ellos och H&M. Bloggade ju om två snygga koftor från Ellos här om dagen, den ena var tyvärr slut i min storlek, synd...

 

Jag, Bäztiz, Carro & Syss i Barcelona 2007 stämmer det?


 

Syss, jag, Carro & Bäztis i Barcelona året efter

 

 

Äter våra god Gofres, Carro tar bilden.

 

 

Skål!

 

Jag & Carro

 

Bäztiz & Syss



Längtar tillbaka...

Så i dag pratade om när våran nästa Barcelona resa ska bli, blir nog ingen 2009 men 2010 då drar vi dit igen. Hoppas på att resten av girlsen hänger med då!?

//Kitty

Kommentarer
Postat av: Carro

Vilken mysig kväll vi hade :-) Var det verkligen 2007 första gången? Inte 06? Kommer inte ihåg. Nästa år åker vi igen :-) weiiiii jippiii

Postat av: Lilla jag

Löööööv Barcelona! Tror att det var innan 07 faktiskt...

2009-09-15 @ 23:31:58
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: Sandra

Pax pax pax pax för att följa med!!! Denna gång tänker jag verkligen inte va hemma!!

2009-09-16 @ 14:37:47
URL: http://xsandra.blogg.se/
Postat av: B

Jag är med!!!

2009-09-19 @ 18:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback