Semester till sol & bad

Hej!
Har nyss packat klart så nu tänkte jag softa framför datan en timme innan vi åker mot Arlanda.
Ska på en veckas semester till Bulgarien, där sol & bad väntar!
Kommer bli supernice:)
Packade i en mycket mindre väska mot vad jag brukar göra när jag åker ui väg en vecka så vi får väl se om jag klarar mig med det jag har med mig. Ska nog gå bra, man brukar ju ha för mycket med sig jämt.


I går var jag & älsklingen på bio, vi såg Flickan som lekte med elden. Den var bra men den första filmen var bättre. Filmen hade ju premiär så bion var nästan fullsatt!

Ses om en vecka! Kramar Kitty                 

Kommer sakna min älskling & min prinsessa...

Kommentarer
Postat av: Carro

Är filmen värd o se i alla fall? Svårt att slå första filmen, det förstår jag, för den va sjuuuuukt bra.



Ha det så bra på semestern!!!!!!!!! Kram

Postat av: simone

Har en underbar semester=)=)

2009-09-20 @ 11:10:43
URL: http://simonesnya.blogg.se/
Postat av: B

...och din syster.

2009-09-20 @ 18:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback