Svampskogen där det inte fanns så mycket svamp...

Eftermiddagen/kvällen spenderades i skogen. Letade & letade efter svamp, hittade inte alls så många. Men det räckte till varsin macka till mig & älsklingen. Gott var det:)
Letade nog på fel ställen men skogen kändes som en riktig svampskog...



Tindra är helt slut efter allt svamp letande så nu ligger hon och sover så gott. Skulle vara bra om jag kunde lära Tindra att leta svamp:)
Hon tycker att kantareller är jättegott.

Jag är också rätt trött, sotter och slappar med en kopp varmt te. blir nog att sova tidigt.

Kramar Kitty

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Akta så hon inte äter upp alla svampar bara :)

Postat av: S A N N A ♥

Jo (: jag förstod nästan det, men tänkte att i och med att du kommenterade tjejmiddagsinlägget... (;

2009-09-15 @ 08:37:35
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ja visst! Den har premiär på fredag!

2009-09-15 @ 09:01:19
URL: http://camaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback