Söndag, snart måndag

Nu är mina tre jobbförmiddagar avklarade. Woho! Sovmorgon i morgon, börjar inte fören klockan 14.
Är en rätt speciell känsla att jobba på en flygplats när det inte går några plan... Så ödsligt. Man kan inte tro att man ska sakna ljudet från motorerna & passagerarna som surrar, men det gör man. Det finns väl bara en possitiv sak med det här och det är att nu har vi en super ren flygplats. Alla bara städar och städar hela tiden.

Efter jobbet tog jag mig en promenad och sen en vilopaus, riktigt skönt! När jag vaknat till liv i gen åkte jag & Tindra till mamma där det bjöds på middag:)

Hon hade lagat laxfrestelsen som jag har lärt henne:) Lite kul att hon lagade en rätt som jag har lärt henne, annars brukar det vara tvärtom. Den blev god även om en liten sak missades;) mamma kom i håg hummerfonden nästa gång;).


I går var mina sötisar Bäztiz & Sandra här. vi lagade middag, det blev hamburgare med pommes. Gott!



/Kitty



Kommentarer
Postat av: Carro

Jag vill oxå ha receptet på din laxfrestelse....den är sååååå god!!! Förstår att det känns skumt på flygplatsen nu. Hoppas helgen varit bra. Kram

Postat av: Lilla jag

Dina hamburgare är nog godare än laxgrejen ;)

2010-04-19 @ 02:07:43
URL: http://irenev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback