Den med Tindras nya leksak

Tindra har fått en ny leksak av mig. Nu tänker ni köper hon babyleksaker till en hund... & ja det stämmer.

Finns många bra leksaker som är till barn men som passar till hundar med som den här tex.

Bra för att aktivera din hund & låta den få tänka lite.

Tanken med den här är att hon ska plocka av alla ringar & sedan sätta dit dem igen.

Efter tre dagar lärde hon sig att plocka av ringarna men att sätta dit dem går det lite segt med.

Mera träning så kommer det nog snart. Tindra älskar sin nya leksak, hon blir superglad när jag tar fram den & några godisbitar som är henens belöning när hon plockar bort ringar.

Prova med din hund &så, kommer garanterat att bli populärt:)

Leksaken köpte jag på en leksaksaffär för ca 100 kr.

 

 

//Kitty


Kommentarer
Postat av: Thiff

Vilken kul ide! Vad duktig hon är! :D

Postat av: Lilla jag

Haha söta bilder!!!

2010-08-21 @ 11:18:50
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: carro

Hihi vad söt, hon ser verkligen glad ut :)

2010-08-21 @ 12:05:31
URL: http://carrostankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback