Den med frukost på sängen en Julaftonsmorgon

Blev väckt av älsklingen klockan ett (morgon för mig eftersom jag hade jobbat natt) han kom in med med frukost på sängen:) & julkalppar! Vilken tur jag har som har söta honom<3

I julklapparna låg det en snygg mössa, en tröja & en parfym:)

 

På eftermiddagen forsatte julfirandet med min familj<3

Det bjöds på massa god mammalagad mat & fina julklappar.

Älsklingen blev glad för sina julklappar:)

 

Tindra fick en varm & skön tröja i julklapp.

 

 

Min bil är riktigt cool & gosig nu, jag fick ett lila fårskinn till sätet. Passar till rattmuffren som jag köpte för några veckor sedan.

Blev även bortskämd med ett presentkort på en nagelförlägning.

Tillsammamns fick jag & älsklingen fick en Gästbok som vi ska ha till bröllopet.

Nu är det sovdags! God jul & kramar från Kitty

 

Kramar Kitty


Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Vilka fina bilder!

Postat av: Ida

väldigt fin gästbok, har du någon aning om vart den är ifrån?



Vill ha en gästbok till vårat bröllop i sommar också men inte hittat någon jag gillat förrän nu :-)

2011-01-17 @ 21:36:34
URL: http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback