En snöig lördag

Tog sovmorgon i dag, skönt & det är ju lördag trots att man ska snart i väg & jobba snart. När jag gick upp & tittade ut så kände jag att i dag är en sån dag man bara skulle vilja vara inne. Krypa ner i soffan med sin älskling, dra över en stor filt & kolla på massa bra filmer & serier. Men så kommer inte denna lördag se ut för mig. Om några timmar måster jag ut i snön & blåsten, åka till jobbet & vara där till sent i kväll.
Tindra är i Jönåker den här helgen eftersom jag & älsklingen jobbar båda två. Där har hon det mysigt med alla de andra vovvarna:) Men undra om de är ute så mycket som de brukar när det är snöyra, nja inte så troligt...

Kram Kitty


Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

skönt att sova ut =)

Postat av: fanny

ja jaglängtar med, galet!!! Hoppas allt är bra! =)

2010-02-20 @ 12:21:33
URL: http://float.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback