Lillbilen la av

På vägen hem från jobbet nu i kväll så stannade bilen. Helt död! Mitt i en korsning. Hade varit och kört hem en jobbarkompis och skulle där i från och hem när bilen la av... Var flera snälla människor som stanande och frågade om jag behövde hjälp:) gulligt!
Oljelampan & batterilampan visade att nått var fel. Blev stående ett tag, ringde efter hjälp sen provade jag att starta och vips så gick bilen i gen och inga "Fellampor" visade sig. Så både jag och lillbilen kom hem:)

Blev lite kvällsfika med älsklingen när jag kom hem & nu ska det bli sååå skönt att krypa ner i en varm säng.

God natt / K



En till bild på mig och älsklingen från förra helgen då vi var på bröllop

Kommentarer
Postat av: simone

Hoppas det inte är något allvarligt fel på bilen!

hoppas du har haft en bra helg=) Hur gick det på pokern sen då? kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback