Mindre bra till riktigt bra

Dagen började mindre bra. Försov mig (men kom i tid till jobbet). Blev stoppad av polisen på vägen till jobbet & fick blåsa. Hade inte riktigt tid med det, men ja ja var väl bara att blåsa på då. (Jag var nykter, så klart!).
Kom till jobbet, jobbade på sen halkade jag! (Har nu as ont i båda knäna, de fick sig en riktigt smäll när jag for ned i marken).
Kan det gå bättre...?
Ja förutom värken i knäna så avslutas den här dagen riktigt bra. Har haft filmkväll med my love:) Härligt!
Nu sov dax, hoppas på att benen bär mig så jag kommer upp ur sängen i morgon bitti. Fin väska jag vill ha!

God natt K

Kommentarer
Postat av: Carro

Stackars dig...ingen bra dag, men tur att du fick lite mys med din älskling. Kram

Postat av: simone

Då får vi hoppas på en bättre dag iag gumman=). Halkade med för ett litet tag sen och fy så ont jag har haft, men nu är det bättre=).

Lyckokrama till dig=)=)

2010-02-18 @ 07:51:12
URL: http://simonesnya.blogg.se/
Postat av: Lilla jag

Dålig början, bra avslut.

2010-02-18 @ 11:34:20
URL: http://irenev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback