Det blir ju rätt mycket snö

Hej!

Slutade i morse efter att ha jobbat & slitit i sju dagar så nu gör jag mig förtjänt av några dagars ledighet.
Sov en stund till lite efter lunch sen tog jag med Tindra ut på en långpromenad i det härliga sol vädret:) Så nice!
Till middag lagade jag hemmagjorda hamburgare till mig & älsklingen & sen blev det bara soffhäng & datahäng resten av kvällen. Fick med mig honom på en kvälls promenad också, men det var ju sååå kallt så älsklingen var inte på på någon lång runda.
Börjar väl dags att vända om dygnet & gå & lägga sig...

Är så nöjd var ner på H&M förut i dag, letade efter svarta strumpbyxor med små röda hjärtan på. Hittade först inga & tänkte att de säkert inte hade kommit in här i stan men så frågade jag i alla fall en i personalen men hon kände inte till att de skulle ha några.. Synd men så kom en annan i personalen och hörde vad vi pratade om och hon hämtade fram ett par tilll mig:) Woho! Nu får vi hoppas att de är snygga på, är tänkt att jag ska ha dem på lördag.
H&M var så snälla mot mig i dag, jag fick nämligen hem ett presentkort på 150 kr i dag, man tackar!

Har ju åkt buss nu två dagar i rad till jobbet då min bil inte mår helt bra, han vill inte starta. Men i alla fall så nu kan man tydligen smsa till sig en bussbiljett, visste ni det? Kanske är jag som inte hänger med. Blev så ställd när bussföraren säger att man kan smsa en biljett, jag ba va?? sms? sa du smsa? oki ja ha vad bra det gör jag då. 

Hoppas på sol i morgon med då jag & Carro ska ses för en promenad & en fika! Någon mer som är ledig & vill haka på? Blir runt tre i så fall.


Har sett många som är uppe på taken & skottar bort all snö, kanske skulle den här husägaren behöva någons hjälp..?




Kram Kitty

Kommentarer
Postat av: simone

God morgon tjejen=) Jag fick med presentkort igår=) Skit nöjd. Hade gärna hängt på på fika idag men ska träffa Sara och Stefanie och sen ska jag hämta mina sötisar hos veterinären=) Kram

Postat av: Lilla jag

Jag e inte ledig :(

2010-02-25 @ 09:52:14
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: SoffiZ-Oliwers mamma

Haha, stackars de som ska skotta fram det huset:)

2010-02-25 @ 10:04:38
URL: http://soffiz.blogg.se/
Postat av: Natha

oh, strumpbyorna lät fina :)

2010-02-26 @ 02:26:10
URL: http://nostawen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback