Vi har spanat in Ullared

Hej hej här kommer lite semester bloggande. Vi har haft det molnigt i här i Falkenberg i dag, försökte oss ner på stranden men blev så kallt så vi bestämde oss rätt så fort att komma på nått annat att göra. Blev en tripp till det kända varuhuset Ullared! Vi var där i ca tre timmar & handlade. Jag kom ut med en kasse ja helt sant bara en kasse blev det & 1500 kr fattigare. Känner mig nöjd med alla inköp. Snygga jeans, skjorta, roliga saker till Tindra & massa annat kul:) Ullared får bra poäng av mig. Roligt varuhus, billigt, fanns mycket av allt.

Nu i kväll har vi grillat massa gott, lax, tonfiksk & räkor. Goda såser, sallader & knäckebröd.

I morgon hoppas vi på ett soligt Falkenberg. Vi vill ju njuta av den vackra stranden.

Massa kramar semester Kitty

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad kul med Ullared! Jag har aldrig varit där, men det kanske blir ett besök i sommar =) Såg du några kändisar från Ullared-serien?

Postat av: Anonym

Ha en fin kväll! :)

2010-07-07 @ 22:21:00
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback