Den med ShoppingKitty

Det kan vara farligt att läsa modebloggar. Man blir ju så inspirerad vilket i och för sig är bra men det leder ju till att man blir sjukt shoppingsugen.
Senaste tiden har jag inte shoppas alls mycket. Visst kan ju inte säga att jag bara shoppat det nödvändigasrte för vad är nödvändigt egentligen? Ja inte nya skor bara för att de är snygga, inte heller nagellack eller en till mössa när man redan har flera... Så ja några saker har jag shoppat men lånt i från vad jag brukar. Jag spar ju pengar, pengar till något stort så då är det helt klart värt att inte shoppa så mycket.
Men jag är riktigt shoppingsugen! Kanske kan det få bli en liten shoppingrunda någon dag...

Snygga handskar med nitar från MQ märket Zoul 349 kr
(Vill ha dem MEN jag har redan handskar)


Cool mössa från Nelly.se märket The Stray Boys 299 kr

Het jacka från Nelly.com märket Rut m.fl. 299 kr




Kramar ShoppingKitty


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Heeeeeeej! Fin blogg du haaaaar!! :D Kram Mikaela ;D

Postat av: simone

Handskarna är super fina=) Men som du säger spara spara, plus att det säkerligen finns massa med handskar hemma hos dig =) Kram

2010-10-21 @ 08:12:10
URL: http://simonesnya.blogg.se/
Postat av: anna

gillar mössan(y)

2010-10-21 @ 15:23:39
URL: http://annaojendal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback