Sista besöket?

I går var jag hos barnmorskan på den vanliga varannan vecka kontrollen. Är nu 11 dagar kvar till beräknad födsel och mitt nästa inbokade besök hos henne är om 12 dagar...
Kan ha varit sista gången hos henne eller så blir det en gång till. Hoppas att lilla Rocky tittar ut nu innom två veckor. Väntan är spännande!
Dagarna rullar på rätt fort även fast jag inte har så mycket ork till att göra en massa saker. I kväll blir det middag med tjejerna. Ska bli kul, behöver komma ut lite känner jag.
(Bild från förra året)
/Kitty

Kommentarer
Postat av: Jenna - Ung blivande tvåbarnsmamma

Spännande att se när den lilla kommer, vet ni könet?

Postat av: Carro

Det måste ju vara huuuur spännande som helst! Vilken häftig känsla :)

2011-08-31 @ 09:56:09
URL: http://camaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback