Kittys Hemmaspa

Har haft tankarna på annat håll & bloggen har kommit efter, riktigt mycket efter... Några läsare kvar?
I dag kände jag att jag saknat min blogg, gillar ju att blogga. Är avkopplande så nu är jag förhoppningsvis tillbaka för att stanna:)

Fikade med mamma & bäztiz i dag, prinsesstårta är det bästa som finns. Mums! Vi fikade och pratade om allt möjligt, härliga eftermiddag!

Kom just ut från en varm dusch, så mycket skönare det är att leka lite hemmaspa & duscha med massa tända ljus. Dock så sknar jag en radio att ha i badrummet så det ska jag nog satsa på att införskaffa till Kittys hemmaspa. Behöver också lite nya krämer, fruktiga duschkrämer & någon schysst peeling.
Kanske skulle ta en sväng till The Body Shop:) eller klicka in på TheBodyShop.se


Kanske Satsumas serien skulle vara någon, någon som provat den?


Eller kanske Spa Wisdom serien



Vad behöver man mer för ett spa, jo härliga doftljus & goda fruktdrinkar.
Kanske ett bubblande fotspa, ja det vore nice:)

 



Blev visst månag saker till jag behöver till ett Kitty hemmaspa. Tror jag skriver upp spasaker på min fyllaårönskelista;)


Nu vänat en natt på jobbet... Nattjobb hela helgen:( Någon som har roligare planer?

Kramar Kitty

 




Kommentarer
Postat av: carro

Hoppas du får en bra natt på jobbet. Kram

Postat av: Carro

Samma här - nattjobb hela helgen.

Jag fick ett sånt där "fotspa" i julklapp. Används flitigt! Det enda negativa är att det tar ganska stor plats...

2011-02-19 @ 08:03:06
URL: http://camaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback