Magen växer

Har gått 22 hela veckor nu och i morgon går vi in i vecka 23.
Magen växer.
Nyss hemkommen från fest, klassåterträff.
Tänk att det gått nio år sedan jag tog studenten. 30 av 48 kom på festen, rätt bra måste jag säga då de flesta bor lång här i från. Skolan var sig lik och folk var sig lika.
Kul hade vi, hade matlagningstävling, dansade linedance, grillade och pratade gamla minnen.
Har varit ledig hela den här veckan. Jag , Bäztiz och mamma tog bilen och åkte i väg på en 2 dagars shoppingresa i Ullared onsdag till torsdag. Såg Ullared Morgan där:)
Shoppade lite kläder till mig, saker till hemmet, kläder till Rasmus och saker till Rocky:)
Vi bode över på Ullaredscamping, fick tag på en mysig stuga. Det var skönt att komma i väg på en liten resa.
I går tog jag mig en pyssla om mig självdag. Jag gick på ansiktsbehandling med massage, mask, rengöring mm också klippte jag mig efter behandlingen.
Var sååå skönt! Skäm bort dig själv i bland, glöm inte det!
I morgon är det en stor dag, ska få träffa Carro och Mickes lilla Emilia! Längar massor!
Kram Kitty

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Finis :)

Postat av: Caroline

Vilken fin bebismage! Mysigt!



Och kul med Ullaredshopping! Jag är också sugen på att åka dit... har faktiskt aldrig varit där. Och om man väl åker dit så vill man ju absolut träffa Morgan :)

2011-05-15 @ 10:49:17
URL: http://camaka.blogg.se/
Postat av: Anonym

ska eran son heta rocky???=)

2011-05-21 @ 18:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback